סגה: לא נדחה את Sonic Frontiers, המעריצים לא מבינים את המשחק

סאגת סוניק הנוכחית נמשכת: כזכור, הטריילרים וחשיפת המשחקיות הנרחבת של המשחק הבא בסדרה, Sonic Frontiers, לא בדיוק זכו לקבלת פנים חמה בקרב חלק גדול מהמעריצים. בין היתר, העולם הפתוח שלו גרר השוואות מיידיות ל-Zelda Breath of the Wild ובאופן כללי תואר כחסר נשמה וריקני…

לדוגמה, בסרטונים שהועלו על ידי IGN ניתן לראות את סוניק מסתובב בעולם במשך דקות ארוכות מבלי להיתקל בשום אויב, אלא בעיקר פותר חידות וגולש באופן אוטומטי על המסילות המוכרות כמעט מכל משחקי סוניק התלת ממדים. (עם זאת, יש לציין כי לאחר מכן הועלו גם סרטונים שהתרכזו בקרבות מול אויבים חדשים שלא נראו בשום משחקי סוניק בעבר.)

בריאיון לאתר VGC היו למנכ"ל "סגה טים", טאקאשי אייזוקה, כמה דברים להגיד על העניין:  לדבריו, קל להעביר ביקורת על המשחקיות כשלא מבינים אותה, והיא שונה מאוד מהרושם שנוצר בסרטונים. עוד הוא מוסיף שבחברה מתייחסים אל העולם הפתוח בכלל כ"אזור פתוח" (השלבים במשחקי סוניק נקראים "אזורים", Zones) ואין באמת משחקים אחרים עם משחקיות זהה שניתן להשוות אותה אליהם.

כחיזוק לדבריו אייזוקה מציין כי קבוצת המיקוד שנבחרה על פי קהל היעד שהמשחק מיועד אליו אהבה אותו מאוד והייתה מדרגת אותו בציון של 8 או 9 (מתוך 10). המפתחים בהחלט הקשיבו לפידבק שהם קיבלו והתחושה בקרב המפתחים היא שהמשחק נמצא בנקודה שבה אפשר לסיים את הפיתוח שלו ולהביא אותו לידי המעריצים כמה שיותר מהר.

החדשות הטובות מבחינת סגה (וכנראה גם השחקנים) הן שהמבקרים המקצועיים של אתרים כמו יורו גיימר גם כן התרשמו מהמשחק לטובה, גם אם לדעתם הוא לא חף מבעיות. חלקם ציינו שזהו כנראה המשחק הכי מעניין של הקיפוד מאז Sonic Adventure, שעדיין נחשב לאחד מן המשחקים האהובים ביותר בסדרה.

מה דעתכם? האם הסרטונים האלו עושים לכם חשק לשחק, או בעיקר לפהק? בין אם כך ובין אם כך, כנראה שנדע את התשובה כבר בתקופת החגים של השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.