מה לעשות אם שומעים רק באוזניה אחת?

היום אני רוצה לדבר על התופעה המציקה שבה שומעים רק באוזניה אחת באוזניות True .Wireless

הבעיה יכולה להיות ברמת האפליקציה של היצרן שלכם (אפל, גלקסי, Nothing), בעיה בהתאמה של הטלפון עם האוזניות (Pairing), או בעיה של סנכרון בין האוזניות לבין עצמן.

אתם יכולים לעקוב אחרי הסרטון כדי לראות כיצד את מציג את כל הפתרונות שלב אחר שלב.

בדיקה באפליקציה של היצרן

1.באפליקציה אתם יכולים בדרך כלל לראות את רמת הסוללה בכל אחת מן האוזניות. כמובן שאם אחת מהן על 0%, זה יכול להסביר למה אתם לא שומעים בה… (בדרך כלל גם תקבלו אזהרה קולית באוזניה השנייה).

התאמה עם הטלפון ברמת מערכת ההפעלה (אנדרואיד, iOS)

בשלב הבא צריך לבדוק את ההתאמה של הטלפון עם האוזנייה דרך תפריט ה-Bluetooth. חשוב לכבות את ה-Bluetooth ואת האוזניות ואז לנסות שוב.

אם גם זה לא עובד חשוב לכבות לגמרי את הטלפון ולהדליק שוב. לפעמיים זה פותר בעיות Bluetooth.

בשלב הבא אפשר לנתק לגמרי את החיבור בין האוזניות לטלפון ("לשכוח" את המכשיר), לסרוק את רשימת המכשירים ואז לבצע שיוך מחדש. בדרך כלל צריך להכניס את הקופסה / עריסה של האוזניות למצב Pairing על ידי לחיצה קצרה על הכפתור במשך כמה שניות.

סנכרון דרך העריסה או האוזניות

בשלב הבא צריך לסנכרן מחדש את האוזניות אחת עם השנייה ברמת החומרה.

אצל כל יצרן עושים את זה טיפה אחרת. בדרך כלל צריך ללחוץ על הכפתור של העריסה עד שרואים אור אדום מהבהב (או כל צבע אחר שהוא לא הצבע הרגיל). לפעמים עושים את זה דרך הכפתורים של האוזניות עצמן, כשלוחצים על שניהם (L ו-R) באותו הזמן.

בדיקה ספציפית באתר היצרן שלכם

בשלב הבא כדאי לבדוק ספציפית את האתר היצרן שלכם. לפעמים הוא יציע פתרונות אחרים כמו למשל שינוי הגדרות ספציפיות בהגדרות הצליל של הטלפון (לא כל האוזניות תומכות בכל הקידודים).

לשאול את ChatGPT

אם גם כל זה לא עוזר, שווה לשאול את ChatGPT. הסיבה היא שהוא יכול לקרוא בפורומים של Reddit ובפורומים אחרים כדי למצוא פתרונות לא רשמיים מאנשים שמכירים את כל השגעונות של אוזניות TWS שלכם.

מה לעשות אם רק אוזניה אחת באוזניות רגילות לא עובדת?

למרבה הצער בדר"כ במצב הזה אין הרבה מה לעשות חוץ מלהחליף אוזניות (אלא אם כן יש לכם כבל נשלף, משהו שבדרך כלל יש רק באוזניות מקצועיות), אבל יש בכל זאת כמה דברים שכדאי לבדוק:

1.בדקו שב-Balance בטלפון או במחשב הקו יושב באמצע.

2.אם אלו אוזניות חוטיות, בדקו שאין בעיה או משהו שחוסם את הכבל (AUX) מלהיכנס לחור.

3.לפעמים יש בעיות של מונו וסטריאו. יכול להיות שאתם מנסים לשמוע טראק או קובץ שמוגדר כסטריאו, אבל בפועל הוא מונו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

דילוג לתוכן