ShopTo.net – חווית שופינג לא משהו…

מרוב מבצעים דיגיטאליים, שכחתי כבר שיש גם משחקים שאי אפשר לרכוש בצורה דיגיטאלית. במסגרת הבדיקה של החנויות הבריטיות, שמתי לב שבשופטו יש כמה משחקים חדשים יחסית בחצי מחיר כמו קאסלואניה וספיידרמן (נו, אתם יודעים שיש לי חולשה למשחקי קומיקס והפאונד, כמו הדולר, די בשפל). בעבר הזמנתי מsendit, אבל מסתבר שיש להם הרבה פחות מבצעים , כנ"ל לגבי blahdvd (שאגב שייכים לאותו חברה בעצם , עד כמה שהבנתי).

מכיוון שלא ממש זכרתי מה הסיסמה שלי, שלחתי בקשה לאיפוס סיסמה. כשהקשתי את הסיסמה החדשה, קיבלתי דף ריק ולמרות שלכאורה הייתי מחובר לחשבון שלי, שום דבר לא הופיע בו ועגלת הקניות נעלמה. כל קבצי הפלאש הענקיים של שופטו לא ממש עזרו והפכו את הגלישה באתר לחוויה איטית במיוחד.

בגלל מדיניות של חשבון אחד לכל אחד באותו משק בית , החלטתי לפנות לתמיכה לפני שאני פותח חשבון על שם אמא שלי (את התשלום עצמו עדיין אפשר לעשות בכל כרטיס). מכיוון שגם האופציה לשלוח כרטיס לתמיכה לא עבדה לי, ניסיתי לדבר עם נציג און ליין. כמה מפתיע, דווקא בעונה הכי עמוסה של השנה, לא היה שום נציג כזה…

לא ויתרתי והחלטתי לנסות משהו שעובד בשביל אחרים : שליחת ציוץ בטוויטר , נאדא… מסתבר שזה סתם איזה חשבון שמפציץ במבצעים חדשים אוטומטית. גם בפייסבוק פחות או יותר אותו סיפור.

לפי הצורה שבה הדברים התנהלו עד עכשיו, הבנתי שכנראה החשבון שלי לא הולך לתקן את עצמו בימים הקרובים והחלטתי לבצע הזמנה חדשה בלי לפתוח קודם חשבון.  בגלל כל מיני בעיות עם ויזה (זו לא פעם ראשונה) והעובדה שחשבון הפייפל חייב להיות מאושר (Verfied) ומקושר ישירות לחשבון בנק (תהליך שבעצמו לוקח כמה ימים), נאלצתי לעבור את התהליך לא פחות משלוש ארבע פעמיים. מסתבר שאם בשלב כלשהוא יש שגיאה, צריך להתחיל את הכול מהתחלה.

אחרי שסוף סוף הכול עבד ולא קיבלתי הודעה על דחיית כרטיס או תביעה הדדית בין Activision למארוול שהופכת את הפצת המשחק ללא חוקי בממלכה המאוחדת, פתאום שמתי לב שביצעתי הזמנת Preorder. עובדה לא ממש הגיונית בלהתחשב בעובדה שבהתחלה המשחק היה בקטגורית Dispatched in 5 minutes / Sale  , למרבה המזל, אחרי עשר דקות הסתבר שזו סתם טעות והמשחק נשלח ליעדו (כאמור, על שם אמא שלי…). במסגרת התהליך קיבלתי לא פחות מארבעה מיילים : אחד על כך שהחשבון חויב, שני על זה שהוא נפתח (כי זה לא היה מספיק ברור מהמייל הראשון כנראה), שלישי היה קבלה ורביעי אישור על כך שהמוצר נשלח.

אז מה מוסר ההשכל שלי מכל זה? קודם כל, שאני חייב להפסיק עם ההרגל המגונה שלי לבצע עסקות בחו"ל בימי שישי אחרי אחת בצהריים (כשהשרות הרגיל של ויזה לא עובד), דבר שני, לדעת שגם במדינות מתוקנות יש אתרי אינטרנט תקולים :-P. דבר אחרון וזה בעצם רעיון, לעשות רשימה מסודרת של כל החנויות ששולחות לארץ עם יתרונות וחסרונות בגליון דמוי אקסל של גוגל דוקס. מישהו מרים את הכפפה?

2 Comments

  1. ר

    אני לא יודע מאיפה הבעיות האלה אצלך אבל אני מזמין מהם משחקי PS3 כבר מעל שנה וכל דבר שהזנמתי היה מגיע תוך 5-7 ימים (תלוי מתי הזמנתי) ובמחירים מצחיקים
    אני ממש מרוצה מאתר במיוחד מהמחירים הטובים שלו
    קניתי קאסלואניה לפני איזה שבועיים ב20 פאונד עם משלוח
    כנראה תקלות של החגים והעומס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

דילוג לתוכן