כמה תהיות על Hard Corps : Uprising

1.אם לא קוראים לזה קונטרא, למה המוזיקה נשמעת כמו קונטרא? למה יש קפסולות כאלו שנופלות מהשמיים כמו בקונטרא, ובעיקר, למה זה פאקינג קשה כמו קונטרא?!

2.מה באמת הקטע שלדמות הנשית יש רק שתי יחידות כוח במקום שלוש? מפתחים יקרים, אתם מנסים לרמוז משהו?

3.באמת נחמד מאוד שאתם נותנים לשדרג את הדמות, אבל במקום לתת לי משין גאן רמה 2 שאני מאבד בכל מקרה כל פעם שכדור עובר לי ליד האוזן, לא היה עדיף לתת לי במקום זה עוד יחידת כוח ?! לפני שאני צובר איזה טריליון נקודות זאת אומרת…

4.באמת שאין לי בעיה עם זה שיש רק שתי נקודות שמירה בכל שלב, אבל זה קצת מעצבן להרוג את אותם האויבים שיוצאים בדיוק מאותו המקום וכל פעם ממשיכים לא לפגוע בדיוק בנקודה שבה אני עומד . קוראים לזה דרך מלאכותית להאריך את המשחק, וחברות עם קצת שכל בראש, הפסיקו להשתמש בה כבר לפני שנים…

כמו שהבנתם מסדרת השאלות הזו, Contra Hard Corps : Uprising הוא בדיוק מה שהייתם מצפים ממשחקי הקונטרא של לפני עשור וחצי, אני חושב שזה אחד המשחקים היחידים בעשור הנוכחי ששפטו אותם לחומרה בגלל שהם קשים מדי. והאמת? זה קצת חבל, כי אקשן כזה סוחף ופשוט באמת לא מוצאים בהרבה משחקים היום. גם עיצוב השלבים מצוין אפילו אם האויבים צצים כל הזמן מאותם החורים.  יכולת הדאייה באוויר שהיא אולי החידוש העיקרי כאן, באמת מוסיפה מימד חדש לגמרי למשחק , אבל גם איתה צריך לדעת מתי לעצור כי היא עלולה להכניס אתכם דווקא למלכודת.

אז אם הדמו בו יש שלב אחד באמת מייצג את השלב הכי קל במשחק, אני צריך לחשב בנוסף לעלות של המשחק עצמו (15$) את העלות של שלט (פריט א') + מסך חדש (פריט ב') , למקרה שאני אחליט לזרוק את פריט א' על פריט ב' אחרי איזה קרב בוס שישלח אותי אחורה חמש או עשר דקות מורטות עצבים . אז אם החלטתם לקנות את המשחק המלא, ספרו לי איך היה… אני אחכה בנתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.